Creathaler
Image default
Zakelijke dienstverlening

Leer wat jouw klanten over je bedrijf denken aan de hand van de NPS

Ieder bedrijf zal ongetwijfeld het belang van methodisch onderzoek en datagerichte inzichten waarderen. Deze bieden namelijk een stabiele basis voor het bepalen van jouw bedrijfsstrategieën. Goed onderzoek onthult vaak zaken die je wellicht niet zelf zou hebben gezien. Het biedt dus perspectief en extra analytisch vermogen aan dat je direct kunt inzetten ter verbetering van jouw bedrijfsactiviteiten. Als je naar een partij zoekt die op een gespecialiseerde wijze onderzoek voor jou kan verrichten, is het verstandig om hiervoor Integron uit Rotterdam te benaderen. Deze specialisten hebben namelijk al talloze onderzoeken op het gebied van klanten en medewerkers uitgevoerd. Ze zijn dan ook de perfecte partner voor onderzoek naar jouw NPS.

Een ervaren specialist kan jouw onderzoek vlekkeloos uitvoeren

Integron uit Rotterdam heeft decennialange ervaring die ze maar wat graag voor jouw bedrijf of organisatie inzetten. Het inzichtelijk maken van jouw uitslag op het gebied van de NPS is een van de gespecialiseerde diensten die zij je aanbieden. De NPS is een meeting waaruit de loyaliteit van jouw klanten ten opzichte van jouw bedrijf of organisatie blijkt. Hiermee verkrijg je dus belangrijke data die je kunt inzetten ter verbetering van jouw werkzaamheden. Het onderzoek wordt door de specialisten van Integron altijd methodologisch verantwoord uitgevoerd, zodat jij ook echt kunt vertrouwen op de bevindingen die deze specialisten aan je presenteren.

De methodiek achter de NPS

NPS-onderzoek geeft je een klantloyaliteitsscore. Dit is echter het startpunt van de benodigde werkzaamheden die jouw bedrijf of organisatie verbeteren. Ook nadat deze specialisten je hebben ontzorgd door jouw NPS te onthullen, kun je rekenen op hun deskundige begeleiding. Ze zetten voor jou programma’s op die je helpen jouw klanten echt te begrijpen. Een belangrijk onderdeel is de categorisering van de klanten die bij een onderzoek naar NPS zorgt voor drie klantgroepen:

–        De ‘promoters’

–        De ‘passives’

–        De ‘detractors’

Zo kun je jouw handelen afstemmen op basis van de behoeften van iedere klantengroep. Dat is natuurlijk wel zo handig. Voor meer informatie neemt u contact op met dit bedrijf via de contactgegevens op hun website.

https://www.integron.nl/